Retourbeleid

Retourzendingen:
Wij doen ons uiterste best uw bestelling correct samen te stellen en tijdig te verzenden. Indien u uw bestelling heeft ontvangen, adviseren wij u deze te controleren op juist- en volledigheid. Indien uw bestelling onjuist, onvolledig dan wel beschadigd is, dient u hiervan foto's en melding te maken bij LashroomNL. Dit is mogelijk tot 8 dagen na ontvangst van de goederen.

In het geval dat een artikel retour komt heeft u vooraf goed onderling overleg met onze klantenservice. Vermeld hierin uw bestelnummer en de naam van het product.

Let op: Niet aangemelde, ongefrankeerde en of rembours zendingen worden niet in behandeling genomen.

Hanteer de volgende retourprocedure:
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice. De klantenservice is te bereiken per mail: lashroom-nl@outlook.com. Tijdens kantooruren streven we ernaar uw mail binnen 24 uur te beantwoorden.

Tijdens werkdagen van 09:00 t/m 18:00 zijn we bereikbaar via whatsappen, waarbij je direct antwoord krijgt. Om een Whatsapp bericht te starten, klik je op de Whatsapp knop rechts onderin de website.

*Alle aangekochte artikelen die geretourneerd worden dienen in de originele verpakking retour te worden gestuurd.
*Producten die alreeds geopend/gebruikt of beschadigd zijn, worden niet retour genomen en komen niet in aanmerking voor volledige restitutie.
*Schrijf geen teksten en plak geen stikkers of plakband op de originele verpakkingen/producten.
*Verpak de artikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport te voorkomen.

Neem contact op met de klantenservice voor het retouradres.

Let op! Niet aangemelde, ongefrankeerde, rembours of beschadigde zendingen worden niet in behandeling genomen.

*De consument draagt risico voor de retourzending. Daarom adviseren wij u om altijd het verzendbewijs te bewaren.
*Indien de reden van retour is veroorzaakt door een fout van ons, vergoeden wij u de volledige verzendkosten.
*Na ontvangst van de retournering zal de factuur binnen 7 dagen gecrediteerd worden.

Verrekening en Credit
Indien de retourzending méér dan 50% van de originele levering inhoud, houden wij in ieder geval €15,00 exclusief btw in op de creditnota van deze retourzending voor de verzend-, verpakking- en administratiekosten die wij gemaakt hebben om de zending te leveren.