Retourbeleid
Retourzendingen:
Wij doen ons uiterste best uw bestelling correct samen te stellen en tijdig te verzenden. Indien u uw bestelling heeft ontvangen, adviseren wij u deze te controleren op juist- en volledigheid. Indien uw bestelling onjuist, onvolledig dan wel beschadigd is, dient u hiervan foto’s en melding te maken bij LashroomNL. Dit is mogelijk tot 8 dagen na ontvangst van de goederen.
In het geval dat een artikel retour komt heeft u vooraf goed onderling overleg met onze klantenservice. Vermeld hierin uw bestelnummer en de naam van het product.
Let op: Niet aangemelde, ongefrankeerde en of rembours zendingen worden niet in behandeling genomen.
Hanteer de volgende retourprocedure:
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice. De klantenservice is te bereiken per mail: lashroom-nl@outlook.com. Tijdens kantooruren streven we ernaar uw mail binnen 24 uur te beantwoorden.
Tijdens werkdagen van 09:00 t/m 18:00 zijn we bereikbaar via whatsappen, waarbij je direct antwoord krijgt. Om een Whatsapp bericht te starten, klik je op de Whatsapp knop links onderin de website.
*Alle aangekochte artikelen die geretourneerd worden dienen in de originele verpakking retour te worden gestuurd.
*Producten die alreeds geopend/gebruikt of beschadigd zijn, worden niet retour genomen en komen niet in aanmerking voor volledige restitutie.
*Schrijf geen teksten en plak geen stikkers of plakband op de originele verpakkingen/producten.
*Verpak de artikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport te voorkomen.
Neem contact op met de klantenservice voor het retouradres.
Let op! Niet aangemelde, ongefrankeerde, rembours of beschadigde zendingen worden niet in behandeling genomen.
*De consument draagt risico voor de retourzending. Daarom adviseren wij u om altijd het verzendbewijs te bewaren.
*Indien de reden van retour is veroorzaakt door een fout van ons, vergoeden wij u de volledige verzendkosten.
*Na ontvangst van de retournering zal de factuur binnen 7 dagen gecrediteerd worden.
Verrekening en Credit
Indien de retourzending méér dan 50% van de originele levering inhoud, houden wij in ieder geval €15,00 exclusief btw in op de creditnota van deze retourzending voor de verzend-, verpakking- en administratiekosten die wij gemaakt hebben om de zending te leveren.
UitstekendGebaseerd op 27 recensiesChiung-Wen van der Horst24/03/2024Door Tina one by one wimpers laten zetten. Voel me herboren! Als je met zelfvertrouwen weer de deur uit wilt, ga daar naar lash room toe! 😊Jeanabelle hairstyling21/01/2024Nice 😍😍😍bedankt 🌹🌹Bonita Dirriks24/11/2023Lieve meiden, met passie voor hun werk. Kom al 2 jaar hier binnen, en loop altijd weer zelfverzekerd naar buiten!alisa calandro23/11/2023Lieve meiden die je pas de deur uit laten gaan als alles perfect zit 👌Denise DM22/11/2023Lashroom werkt met goede kwaliteit producten. Zeer professioneel gezet. Hygiënisch. Dit samen maakt dat ik altijd super tevreden weer de deur uit loop. Daarnaast voelde ik mij de eerste keer dat ik bij Lashroom kwam meteen thuis bij May en Tina. Nooit meer ergens anders!Chelsea22/11/2023Ik ga altijd tevreden weg bij May. Ze luistert altijd naar wat ik wil en is ook heel kritisch/zorgvuldig over haar eigen werk. Verder is het ook altijd gezellig id salon, aanrader!Fun Video’s22/11/2023Love the lashesSabrina Kohler22/06/2023Zijn super lieve en leuke meiden! Maken van mijn onzekerheid nu mijn zekerheid! Ook geven de goed advies en denken ook mee wat het beste bij je past! ❤️allissonlauren gonzalez19/06/2023Ik ga al een tijdje nu bij Tina en ze adviseert mij echt super. Ik die natuurlijk weinig verstand heb heb hier super veel baat bij. Wimpers voelen fijn, zacht en kwaliteit is goed. Ik raad een ieder aan die me vraagt waar ik ze laat doen.